İlk dogumumda doğum yaptığımda kızım hiç emmedi beni .ilkte çok tecrübeli değildim hiç aklıma gelmedi beni emip emmigcegi doğduğunda o anda aldım ama yinede ozamanda işimi gördü diyebilirm .şimdi ikinci gebeligimdede tecrübeli olmak istiyorum dogumumada 2 ay var en iyi göğüs pompasi daha doğrusu en kullanışlı hangisini tavsiye edersiniz.elektrikli yada elektriksiz