Silikon göğüs uçlarına alışıp sonra memeyi istemeyen çok bebek var dikkatli olun. Emzirmenin göğüs ucuyla alakası yok bebek sadece göğsünüzün ucunu emerse zaten bu doğru emme biçimi değil. Kahverengi kısmının tamamını alıp vakumlaması lazım doğru emme için. Bence bir şeyler almadan önce doğum yaptığınız hastanede ya da sağlık ocağında bi hemşireden ya da emzirme danışmanından destek olan. Ucu hiç olmayıp emziren anneler var mesele bebeğin o memeyi kavrayamaması. Belki süt akışını beğenmediğinden belki pozisyonu beğenmediğinden bilemedim.