meltemmmxx Geçen gün benzer soruyu doc dr mfk’ya sormuşlar yatış pozisyonlarının hiçbiri tehlikeli değil, bebek rahatsız olduğunda zaten sizi rahatsız eder dedi o zaman rahat etmemiş demekki öyle hissediyorsunuz rahat olduğunuz şekilde yatın 🥰 sırt üstü de tansiyon düşmesinden ötürü önerilmiyor sadece