gokcemeeric Kızlar 21+2 deyiz şimdiden 7 kg aldım. İştahım çok açıldı canım hep çikolata poğça ve gün yemekleri çekiyor 🤣 Ne yapmam lazım önerileriniz neler ? Bu hamileliği 12 kg ile bitireyim ben yoksa alıp başımı gideceğim
minik_kurabiyeee gokcemeeric çok dikkat etmeniz gerekiyor biraz hamur işlerine tatlı işlerine ara vermelisiniz yoksa bu sefer benim gibi şekeriniz çıkar yani kendinizi tutmaya bakın 21 . Haftada 7 kilo almışsınız ben daha 2 kilo aldım 20+5 haftada gerçekten şeker daha kötü Allah muhafaza şekerinizi falan çıkabilir
minik_kurabiyeee gokcemeeric mesela sebze ağırlıklı beslenin ekmeği tamamen kesemiyorsaniz her öğün çok ince 1 dilim yiyebilirsiniz tatlıyı her gün yemek yerine 1 gün yiyebilirsiniz sebze et tavuk balık ağırlıklı beslenirseniz hem size hemde bebeğe faydası olur fazla karbonhidrat şeker almanın ne size nede bebeğe faydası yok ne yazik ki yanlış anlamayın benide lütfen tavsiye istediğiniz için söylüyorum bunları 🌺