Lee Kızlar 5+2 hamileyim henüz doktora gitmedim. Büyümesini bekliyorum büyüsün ve kese kalp atışı herşey görünsün içim rahat etsin diye . Ama sağ yumurtam yumurtlamıştı hep orası yumurtluyor geçen ayda öyle oldu hamile kaldım. Ama sağ karsığımda gerilme yada oluşum hissediyorum ara ara ilk haftada da öyleydi solda da var ama onu o kadar hissetmiyorum. Sizde böyle oldumu merak ettim lütfen cevap yazın 😊
Ardeninannesi Lee oluşumdan ziyade gaz vs damarları etkiliyor kan akışı hızlanıyor seğirme tarzı oluyor daha çok onları hissedersin oluşum hissetmemiz imkansız sanki bende hissediyorum diye çok sevinmiştim 😁
Ardeninannesi Canım bence 5 + da gözükür benimde sağ kasigimda oldu hep bir kurtajim oldu oda sagdaydi şimdiki de sağda oldu
Lee Ardeninannesi o oluşumu adlandıramadım canım işte sanki sert olarası ama gerilince daha çok hissediyorum bir sorun yoktur değilmi
Lee Ardeninannesi bağırsak sorunu çok yaşamıyorum şuanda gerilme sertlik neden korkuyorum kötü bir şey çıkmasından ama 🙄
Lee Ardeninannesi yani 6 haftalık falan olduğunda dimi ne Zaman kalp atışlarını duydun teşekkür ederim