isum Merhaba arkadaşlar, 15+4 haftalık gebeyim, doktor plesentanın hafifte olsa rahme yakın olduğunu söyledi, böyle bir durum yaşayan var mı
Dileksue isum bende 25. Haftada indiğini öğrendim kasığımın orda yürürken rahmimde bir uyuşukluk oluyor doktor risk yok sadece ayaklarını uzatıp dinlen dedi rapor vermedi çalışıyorum bende bu hafta normal istirahat raporu alıp dinlenicem artık gücüm kalmadı çünkü ilerledikçe yürüdükçe baskı yapıyor doktor kanama olmadıkça bir sıkıntı yok dedi yukarı çıkabilirmiş
Dileksue isum gün içerisinde ayaklarınızın altına yastık koyup dinlenin bende 28 haftalık oldum yorulunca uyuşuyor kasığım