Sanah bir post gördüm işte doğum hediyesi falan filan girmiyorum bu konuya herkesin kendi görüşü farklı bana göre gerek yok varlıgı en güzel hediye.😍 herneyse bir arkadaş demiş ki bana annelik duygusunu tattırdıgı in ben baba hediyesi alacam demiş çok hoşuma gitti bende koştum ip aldım doğuma kadar kazak öreceğim büyümeyen yavruma…😂😂😂 tabi nasıl yaparım bilmirem sağ elde karpal tünel var sol el işaret parmagı çatlak ama halledicez ya ocaga kadar çıkarım içinden inşallah 😂😂😂😂varmı sizinde böyle ami kararlarınzz