Ay canım anne bende 6 ha oldu olacak diye diye bekliyoruz :) doktor çorba yoğurt tüket demişti zaten bebek gelmeden doğal yolla vucüd kendini temizliyormuş boşaltım olarak ki olmasa bile o doktorlar neler görüyolar o an onu düşünmek bizi gerer inşallah su gibi geçer doğumumuz Allah yardımcımız olsun