Kızlar 8. Ayda gelen bitse de gitsek modum açılmış durumda yani artık bebeğimi almak istiyorum ve doğummuş sancıymış pekde umrumda değil heyecanlıyım biraz ama tabi doğru zamanda gelsin miniğim doktorumuz 37 hafta bizim için yeterli bebek doğabilir diyor gelişimi yeterli haftasına uygun bebekler için tabi bu bende öyle hissediyorum sanki doğum vaktimi o yüzden bebeğim kilo alsın diye süt falan içiyorum bugünler de böyle olanlar var mı