13.Haftada serklaj oldum 15. Haftada çok az bir kanamam geldi doktorum muayeneden sonra bir sıkıntı olmadığını dikiş kaynaklı olabileceğini söyledi şuan 16+5 iz. Günde 2 kere progestan fitil Haftada 1 progestan igne ve gün aşırı endol fitil kullanıyorum ama hala akıntı desem değil lekelenme desem değil biseyler oluyor. 2 gün önce randevum vardı vajinal ultrosonla da bakıldı rahim agzi kapalı uzunluk da gayet güzel 4 cm dedi doktor ama benim içim hiç rahat değil başına böyle bir durum gelen var mi