SevenTunc 37 haftadayım dogumumu kolaylaştırmak adına neler yapabilirim genel olarak ne yapmalıyım acaba yardımcı olursanız sevinirim 🙏 bi çok arkadaşımda eminimki merak ediyordur, sürekli yürüyüş yapan.merdiven çıkıp,İnen biriyim ama ekstra ne yapmalıyım sizce ?? ❣️🙏 yeme içme egzersiz vs?
Pirayeee SevenTunc bende şurda bekliyim. Yarın 37i bitiriyoruz vee sadece yatıyorum vajina ağrısından dolayı 🙄🙄
Hsrt42 SevenTunc Bende hepsini denedim hicbişeyin faydası Yok ama ben belden igne wurdurdum 2 defa onun faydası oldu Doğuma kadar uyudum :D suni sancı weriolardı ama ben o igneyi wurdum sancı olduğu halde hissetmiordum
emoselos Benim ikinci hamileliğim ve 37+5 günlük yürüyüş yapıyorum hurma yiyorum günlük ve hiç oturmuyorum çok aktifim iki gündür sancılarım var kasılmam fazla bugün hayırlısı olsun hakkımızda Rabbim yar ve yardımcımız olsun