Merhaba hanimlar,
Bugun itibariyle 20+5 deyim. 1-2 gundur bebegin hareketlerini asagida hissediyorum. Karnimda gobegimde gibi degil de kasiklar vajinaya dogru. Dun doktora gittim. Bakti. Bebek asagida degil normal dedi. Boyle hissedenler var mi aramizda sormak istedim bu haftalarda..