Hayalgokce ben Bilkent şehir hastanesinde doğum yapmıştım kimse hirpalamadi yani aslında süreç güzel ilerledi ve gayet ilgiliydi herkes ve yine çektiğim ağrıyı da sanciyi da bı ben biliyorum 😄 üstüne para vereceksem bunları benim yerime de çekmelerini isterim yada bunlarla uğraşmamak icin sezaryen seçeneğini hemen ortaya getirmelerini istemem önceliğim sürecin doğal olarak ilerlemesi ben yada bebek tehlikede olmadıkça normal için ısrarcı olunmasını önemsiyorum açıkçası şimdi devlet hastanesinde suda doğum bile yapılabiliyor ben 30 bin lirayı çocuğum yada kendim için harcamayı tercih ederim şahsen gerçekten her ne kadar maddi imkanlar buna elverse de devir tutumlu olmayı da gerektiriyor yarın çocukların ihtiyacından kısmaktansa bugün var diye har vurup harman savuramam mesela yarında 1 yıl sonrası da hesaba katılmalı diye düşünüyorum hele de çocuklu aileler için