sedseda Ankara Buyuksehir Belediyesinin ya da Sincan Belediyesinin böyle bir hizmeti var mı kızlar? Doğumu mu beklemek gerekiyor, öncesinde alabilir miyim?
tugcesakzci sedseda 2 3 hafta önce Sincan Belediyesini aradığımda şuan için böyle bir hizmetimiz yok demişlerdi. ABB’nin de İnternet sitesinde böyle bir hizmet verdiklerine dair bilgi yok.
Minikperi sedseda doğumdan sonra bebeğin kimliği çıktığında başvurabilirsiniz. Ama her belediyede yok. Sincan belediyesinin yok. Zaten büyükşehirin hiç yok. Mesela biz Altındağ’a bağlıyız burda varmış bakalım başvuracağız. İlk doğumumda ikametgahımız keçiörendi. Eşim de ben de öğrenciydik ve 2600 lira maaşın 750 si kiraya gidiyordu. Arabamız falan bile yoktu o zamanlar bize “sizin ihtiyacınız yok” dedilerdi😂
cokkasmabeabi Minikperi kecioren ihtiyaca bağlı mi veriyor? Çok değişik gerçekten bi arayasim geldi ne diyecekler diye 😂😂
Minikperi cokkasmabeabi ay lütfen arayın ya ben böyle saçmalık görmedim cidden. Yıl 2020ydi. Hiç unutmayacağım bu cömertliklerini 😂😂😂
cokkasmabeabi Minikperi 2018 2020 2023 keçiören belediyesine çalıştım resmen hiç bahsedilmedi normalde nüfusta falan söylerler diye düşünüp herhalde uygulama yok diyordum. Pazartesi bir arayayım bakalım ne diyecekler. Verecekleri dandik iki biberon ona da ihtiyaç sahibi değilsiniz demişler ya 🤣🤣
Minikperi cokkasmabeabi bir de biz gittik oraya ve görüştük. Yüzümüze dediler. Hani bilgi alalım diye gitmiştik. Mesela bizim üst kattaki komşu Iraklıydı 6. Çocuğunu doğurmuştu ona gönderdiler paketi. Tabi ona da versinler ama bana da verselerdi nolurdu? Kalbim kırıldı😂
cokkasmabeabi Minikperi onun 6. Çocuk sizin ilk çocuk. Siz almissinizdir 6.cocugu doguranin eksiği ihtiyacı daha fazladır diye bir mantık kurdularsa demek 😁😁😁 yüzüme denmesini kaldıramam telefon kafi 😂