Busu48 dua et bende devlete gidiyorum doktorlar hiç ne suni ne başka bir ihtimal görmüyor 39+1oldum sancını aldın mı dua et şimdide et gelsin bizede o sancılardan yavrumu kucağıma alıcam o acılara dayanacak gücü biliyorum kendimdede bebeğim gelmiyor çok nazlı çıktı kızım 😬😬😬😬 dizinde bir avazda miiis gibi bir doğumunuz olsun güzel bir Doğum hikayeniz olsun miniğinle 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻