Kızlar merhaba 37 haftalık hamileyim ve bir aydır geçmeyen grip öksürüp var başgam atamıyorum sürkeli kusuyorum kendi çabamla geçirmeye çalıştım ama olmuyor geceden beride kasık ve bel ağrım oldu Salı günü doktor randevum var ama dayanamıyorum acile gitsem doktor randevusu iptal oluyormuş doğru mu acaba bilgisi olan var mı