Ya çok korkuyorum çok sabah kalktım kahverengi akıntım vardı biraz zaman geçti sonra akıntı olduğunu hissettim lavaboya gittim böyle kan pıhtısı gibi bişey düştü öyle korktum ki anlatamam hastaneye geldim ve bekliyorum inşallah kötü bir şey yoktur ya daha önce böyle bir şey yaşayan oldu mu ?