29+3 üm ve suyum sınırda tatlıdan da uzak durmam gerekiyomuş şekerimde biraz sınıra yakın çıkmıştı erken doğum olabilir dedi doktorum böyle olup normal zamanında doğuran var mı ? Bir de sol tarafımda sık sık toplanması oluyo karnım ağrıyor bazen bu haftalarda yaşayan var mı bunu acaba ?