Tugcemre17 Hem dişim ağrıyor hemde grip olmuşum grcr hiç uyuyamadım 9 haftalık hamileyim parol içrbilir miyim
AleynaResul Tugcemre17 içebilirsin hiç bi sakıncası yok ama etki etmiyo tavsiyem serum olarak taktır 29+3 üm hala serum olarak taktırıyorum başka türlü olmuyo çünkü dinmiyo
Deletedmom_85 Tugcemre17 geçen baya rahatsızdım, grip ve nezle bir arada olmuştum başım zonkluyordu burnun tikaliydi nefes alamıyordum. Direndim hap içmemek için en son parol içtim o kadar iyi geldi ki. 2 tane parola toparladım diyebilirim bence daha da agirlasmadan önce parolu Bi deneyin olmazsa hastaneye gidersiniz
e_blue_sky_a Tugcemre17 diş ağrısına, iyice fırçalayın iple de temizleyin. Sonrası sarımsak iyi geliyor. Sarımsağı ezip dişe damaga basıyorsunuz ağrıyan bölgeye 10dk bekliyor. Ağzı calkalayın sonra. Sabah akşam 2gun yapın iltihabı alıyor. Grip için de çok su içeceksiniz 4litre su için Bi kaç gün mikrop sökülür gider inşallah
AleynaResul Tugcemre17 tabiki iğne vuramayacakları için mecbur takıyolar takmak zorunda ilaç içtim etkisi olmadı serum kesiyo dersin
Tugcemre17 Deletedmom_85 ben diğer hamilekiğimde hiç ö kullanmadım direnmiştim ama bu sefer çok kötüyüm teşekkür ederim
Nuruuca 38 haftalık hamileyim. Bende çok fazla diş ağrısı yaşıyorum sirke ve tuzu karıştırıp gargara yapıyorum,parol kullandım bir kaç kez onunda etkisini çok göremedim sadece sirke ve tuz geçirdi benim ağrımı
fidan_1952 Disin curuk oldugu icin mi agriyor yoksa soguk aldigin icinmi bi gargara yap istersen tuzlu su ile ben de grip oldum dislerim hepsi agriyodu bi tarafki fircaliyodum rahatliyodu hep su calkaliyordum agzima gribide serum taktim ve c vitamini bolca tukettim gecti bagisklik cok gucsuz hemde otuzsekiz haftadayim
fidan_1952 Tugcemre17 kac haftalik gebelik? Korkma sakin dur serum tak dyaanilmaz derecede oldugund bide acilden uyusturan bsy var pamuga damaltiyolar disin ustume koyuyor ben oyle biraz uyuyodum
Burcuilker1 Tugcemre17 bugün gittim antibiyotik ve ağrı kesici parol verdi maalesef çekim yapmadı 20 lik diş riskli dedi doktorum onay verdi ama yinede sonradan yok dediler. İstersen iğne yapalım ağrısı içim dedi yok dedim ilacı aldım geldim ama çook zor çok ağrısı
fidan_1952 Burcuilker1 yasadiginin aynisini yasadim kafami duvarlara vuryordum 5-6 aylikti bebegim benim ya gozumu ya kulagimi islevsiz hale getirevekti oderece yani ama bende doktordan onay keagidi aldim celik yelek giydirip filmini cektiler sonra lokal anestezi ve cekim oldu dunya varmis dedim onunde olecektim ben
Burcuilker1 Tugcemre17 ilk önce kendi doktoruma göründüm muayene etti bebeğe baktı onay kağıdı yazıyır öyle gidiyorsun dişçiye benim öyle istediler