Kızlar merhaba bişey danışmak istiyorum ablam yeni hamile olduğunu öğrendi 5 haftalık falanmış daha kese bebek falan göremediler tabi yeni olduğu için iki gündür kahverengi lekelenme oluyor bu normal mi yada neden kaynaklıdır yerleşme lekelenmesi denen şeymi yada yaşayan varmı aranızda