Happyymother 34+3 üncü haftadayım arada sancılarım oluyor bu zamanlarda benim gibi olanlar var mı acaba ?
eftelyaa1603 Happyymother Benm de geçen hafta yani 34 teyken nstde sancı çıktı serumla filan durdurdular iyim şimdi
avakadominigi Happyymother 34+4 üm bende de sertleşme bebek bi tarafa toplanma gün içinde 9-10 kez oluyor.Bide sanki yürürken dönerken pelvisim çatım ağrıyor.Salı kontrolümde soracağım
Happyymother eftelyaa1603 benimde aynı şekilde dün yine başladı sancılarım progestan başladı doktor ama
Bizimasalimiz Bende 35+3 ara ara benim de oluyor sancılar Belimin ağrısı zaten hiç geçmiyor alt tarafımda sancıyor bazen kasık larımda
avakadominigi Happyymother salı günü söyleyeceğim ama braxtpn hicks kasılmasıymış normal diyolar bakalım
kgg toplanma sancı nst de yüksek cıkıyor sancılarım ve düzenli serum yapıldı iğne yapıldı akciğer geliştirici erken doğum olma ihtimaline karsı