Evet bizde cinsiyetimizi öğrendik maalesef bütün hurafeler fallar ritüeller hepsi foss çıktı arkadaşlar inanmayın yani sadece doktorunuza güvenin arada tutanlar oluyor ama tamamen şans☺️😀 bütün herşeyde kız çıktı fakat 2. Oğlum geliyor nasipte böyleymiş kızımız olsun çok istedim ama hayırlısı buymuş allah herkesin kalbine nasibine göre versin sevgili gebe arkadaşlarım❤️🙏🏼