Sevgi1985 şimdi şöyle soyliyimm😂😘bugün kontrolum vardı 38+2 haftalık oldum doktorum yol mesafesini sordu 2 saat uzaklıktayz özele gidiyorum eşim gorevi yüzünden bulundumuz yerde hastane yok doktor biliyor , oda Çarşamba günü bekliyorum sabah erkenden çatı muayenesi olacağım orayı uyaracaim dedi yatisini yaparız hazırlıklı gel dedi 39 oluyorum ozaman riske attmamak için sanırım benim merak ettiğim ne sancı vs çıktı ne bişey şuana kadar normal doğum suanlik istiyorum pozisyon almış eğer çatıda sorun çıkmaz ise benim sancım suyum olmadan benim doğumumu nasıl baslatabilir rahim açıcı fitil vs duydum yada su gelmeden suni sanciyi verir ben anlayamadm soramadım o an heycandan