Merhaba, ben 37+3 hamileyim, normal doğum düşünüyorum. İzmir ekol kadın doğuma gidiyorum. Ancak aklıma takılan bir soru var. Sosyal medyada sık sık doğum videoları görüyorum ve doğumhane içinde en az 7 -8 kişi var. Hatta bir tanesinde elinde paspas olam bir ablanın doktorun arkasında olup doğum anını izlediğini gördüm. Bu durum beni çok rahatsız etti. Ben açıkçası mahremiyete önem verilmesini ve odaya gerekenden fazla insanın girip çıkmasını istemiyorum. Bunu önceden nasıl ayarlayabilirim? Bu konuda tecrübesi olanlar fikir verebilir ise çok sevinirim.