Seymaemre Kızlar anasağlığa aşı olmaya gittim ve 1 bucuk ay once gelmem gerektiğini soylediler sağlık ocağına kaydı olmayan varsa yaptrsın aşı zamanları arıyorlarmış 🥳 22+2 yiz buarada haber vermek istedim:)