38+2 haftalığım, doktordan çıktım daha demin beni haftaya Çarşamba gel sabah hazırlıklı ama dedi bide ben hastaneme 2 saat uzaklıktayim özele gidiyorum eşim gorevi yüzünden köy gibi yerdeyiz, doktor bu uzaklığı duyunca Çarşamba gelin yatisi yaparız çatı muayenesi ozaman yaparız şuan orayı uyarmayalim Çarşamba yaparız dedi peki ben normal doğum düşünüyorum ya nasıl o gün doğum baslatacak bu fitil mi ne varmis rahim için aklıma o geldi , uzaktayım diye mi bu şekilde oldu haftaya 39 haftalık oluyorum herhalde böyle olan var mı yada bilgisi çok merak ettim