Gkces09 Kızlar emziren kadınların gebe kalması daha zormuş ne kadar doğru bu aranızda hem emzirip hemde kolaylıkla hamile kalan oldu mu?
MerveKaya38 Gkces09 evet oğlum 28 aylık emziriyorum .1 kez korunmadık hemen kalmışım kalmam diyordum ama şaşırttı beni . Önceden burda süt korur filan diyorlardı ama gercekliği yok bence 🌸
Gkces09 MerveKaya38 Yaa maşallah, Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🥰 biz de ikinciyi düşünüyoruz emzirirken olması zor dediler 🥺
Gkces09 Yoncaasakin maşallah Allah bağışlasın 🥰ben çevremden öyle duyunca bilemedim yani olsada zor olur dediler
MerveKaya38 Gkces09 amin inşallah teşekkür ederim .💖korunmadığın sürece kalabilirsin canım süt koruma filan yok .
Kubrakarahan Süt korumaz prolaktin hormonu yüzünden regl olmazsınız ama yumurtlama olur bilginiz olsun
Minikmucizelere Gkces09 aynn oyle isteyene nasip olsun hemencik daha istemeyene istediginde hemencik olsun inşallah 😁
Sosisligunlerr Gkces09 oğlum 21 aylık ve ben 10 haftalık gebeyim emzirmeyi de hatta bırakıyoruz 3.gunumuz bugün bacım süt korumuyor sadece ilk 6 ay bebeğimin hemşiresi öyle demişti 6 ay kontrolünde artik süt korumaz korunman gerekir istemiyorsan die 🤗