AleynaResul Ayya bende var 3 yerinde hemde sağ tarafta ve yürümeme bile engel olucak şekilde ağrı yapıyo sağ tarafıma yatamıyorum kitleniyorum bi anda muhtemelen normal doğumda yapamayacağım doktorum henüz bişey demedi baksa da ilaç konusunda
-meso- Ayya 30 haftalık hamileyim bende de böbrek büyümesi var sağ tarafta doktorum ilaç vermedi bazı gebeliklerde olabiliyor doğumdan sonra genelde eski haline döner biz genede takip edicez dedi
Hatice--- Ayya grade 2 sağ böbrekte genişleme vardı tek taraflı ama ağrım oluyordu hastane de yattım ilaç kullandım hep doğumdan sonra düzeldi
Ayya AleynaResul bende arastirdim genellikle sag tarafta oluyormus. Bendede sag ve 2-3 dereceli dedi doktor. Suan atibiotik ve bobrek icin ilac kullansamda agri gecmiyo agri kesiciler bile fayda etmiyo uykularim kacti geceler cok zorlaniyorum.
Ayya AleynaResul zaten zorlu hamilelik. Bide bu agri hic cekilmiyor. Allah guc versin tez bi zamanda gecsin insAllah🙏🏻
-meso- Ayya çok ağrıyo hemde sağ tarafta oluyo bende kaburgamın hemen altında inan ki gecelerce uyuyamadığım oluyo çok ağrıdığı zaman parol içiyorum bide eşim sıcak havlu koyuyo ağrıyan yere sürekli masaj yapıyo biraz hafifletiyo
Ayya neanladinyurdagull o evet bebeklerde ilk idrarda ve ya sunnetde geciyor. Sorun bizde annelerde🙈 hamilelikde fena agri
Ayya -meso- sanki kaburgam bobregime batiyo gibi. Aynu bendede oyle. Sicak bir sey yardimci oluyormu bende yaparim
-meso- Ayya valla canım bende rahatlatıyo dene Bi istersen önce masaj yapıyo eşim sonra havluyu ısıtıp ısıtıp koyuyoruz oraya
Ayya -meso- ya bilmiyordum dogrusu bende sicak tutuyorum ama sicak bi sey koymayi denemedim hic. Masaj dusundumki daha da kotuler. Denemekte fayda var
-meso- Ayya Bi dene istersen kremle masaj yaptır sonra sıcak havlu koyun ama üst üste tekrarla Bi kaç kere sıcağı geçene kadar dursun sonra tekrar sıcaklatıp koyun
Ayya -meso- genisleme o zaman soguktanmi acaba? Genelde hamilelerde olur ya sicak basma yoksa idrar yolu daraldigindanmi