Kesinlikle katılıyorum. Bir kaç kişi var her posta saldırmak , post atan kişilerin durumunun aksini söylemek için kurulmuş gibi. Sizin düşüncenize uymuyorsa okuyun geçin arkadaşlar, herkes saygı çerçevesinde istediği soruyu sorup ,cevap vermekte özgür.