4.5 ay oldu kürtaj olalı 28. Gün tak diye gelen adetim yok artık. Kürtajla birlikte hassasiyetler de gitti. İlkini 34. Gün oldum ikincide doğum kontrol hapı verdi üçüncüyü de 34. Gün oldum şimdi adetin 29. Günü yine bi hassasiyet yok. Bi öncekinde olmuyorum diye gittiğimde yumurta tembelliği var çatlamamış dedi hatta polikistik dedi ama o gün adet oldum. Başka bir doktor tahlil yaptı hormonlar normal. Polikistik değilsin dedi. Rahim duvarı her şey normal. 4 aya rağmen neden düzene girmedi neden hassasiyet bi belirti olmuyor. Cidden polikistik olma durumum var mı bu sonradan oluşan bir şey mi. En son değilsin dediler ama bilemiyorum 😣