mel33 canım benim bir kere 28 é düşüp yeniden 32 olmuştu nasip rahim ağzı sifirlanip 3/4hafta bekleyenler var inşallah sende 7 hafta sabreder ve 30 u görürsün .. benim de cuma günü ölçüm 27ydi bakalım. . Kısalma olmuştur diye hissediyorum çünkü vajinal bi ağrım var korkuyorum inşallah acilmamiz olmaz da dayaniriz benim bebegimin kilosu da düşük. ... yinede de rabbim büyük sende inşallah 30lari gör. .. Allahım yrdimcimiz olsun. . Facedé serkajlilarin bulunduğu bir grup var canım orda senin gbi birsürü arkadaş var aslında orada bi sor istersen