Mervisinbebisi Kızlar tayinciyiz malum aynı zamanda kiracıyız bebek odası icin hayalim montesorri oda takımları ama sizler ne düsünüyorsunuz bu konu hakkında yardımcı olur musunuz?
Ardeninannesi Bizde tayinciyiz ben oda düşünmüyorum evim olursa düşünüyorum dolap beşik yeterli geldi bana dusununce