Canan-_16 sağlıkla kucağına al inşallah 7+5 olduk 😊 bulantı yok dünden beri kasıklarımda yanma vardı agrı değildi sabah doktorumla görüştüm burada post açtım normalmiş şükür kanama lekelenme olmadıgı sürece endişe etme dedi rahatladım 😊 sabırsızlıkla geçirdiğim süreçlerdeyim bende. İstiyorumki hep ekranda onu göreyim 😃