Kızlar doğum yapalı bugün 56. Günüm ve kanamam hiç bitmedi. Azıcık azıcık hep geldi birkaç gündür şiddeti arttı. Normalde günlük ped yeterliydi özellikle bugün normal pede geçtim. Regl mi oldum hala lohusalık kanaması mı devam ediyor.normal doğum yaptım bu arada.