Sevgidemir hamile kalmadan hep devlet hastahanesine gittim basit kistim olduğu söylendi 3mm dendi bir kaç ay deneme üzerine hamile kaldım özelde bir doktora gittim keseyi ve 8.5 cm çikolata kistimi gördüm hamile kalana kadar hiç haberim yoktu doktor tam zamanında hamile kalmışsın tedaviside gebelik dedi neyse ki doğuma kadar küçüldü doğumdan 3 ay sonra gittiğimde yeniden büyüdüğünü gördük doğum kontrol hapı ile baskılıyoruz şimdi yani hamile kalınaniliyor sıkma canını büyüklüğü ne kadarmış ?