Merhaba güzel anneler
34+2 yim geçen hafta gittiğimizde bebek doğum pozisyonundaydı ama bu hafta gittiğimizde bebek yukarı çıkmış yani doğum pozisyonunda değil normal doğum istiyorum 165 boyum kg 104 ilk gebeliğim bebeğim erkek olacak. Sizce önümüzdeki haftalar doğum pozisyonuna gelir mi?
Sizlerin süreci nasıl ilerledi ilk gebelik olunca nasıl olacak vs çok heyecanlıyım