Kullanici4141 Kızlar bu beşik ve dolap ayrı yerlerde takım değil renk olarak ikiside beyaz dolabın kulplarını değiştireceğim gold düşünüyorum sizce bu ikisi model olarak uyumlu mu
Kaderkya Kullanici4141 bu dolabın 4 kapaklısını aldım Koçtaş’tan çok şık duruyor ama 4 kapaklısı bile oldukça küçük bu 3 kapaklısı kutu gibi olabilir söylemek istedim 🤗
Kullanici4141 KuzeyinAnnesi10 kulpları değiştirerek o uyumu yakalamaya calısıcam böyle evet çok spor duruyor
Kaderkya Kullanici4141 ama yenidoğan bebek için kullanıcaksınız belliki yeterli olabilir ama ilerleyen yaşlarında çokta kullanışlı olurmu bişe diyemem karar sizin..