Fatmanur1616 merhaba benimde oluyordu doktorum tansiyona baktı normal çıktı sonra kan degerlerime baktı tekrardan demir eksikliği çıktı aslında demir ilacı kullanıyordum ama farklı ilaç yazdı bu sefer her ilaç herkes de fayda etmeyebiliyormuş ve dediğiniz şikayetlerin aynısı oluyordu bende çok şükür 2 haftadır kullanıyorum iyiyim şimdi