Bebeğinizi nasıl alıştırırsanız öyle gider Budizz in özelliği içinde beyaz gürültü vs olması yani sesle uyutmayı öğrenirse hep o sesi ister. İlk kızım 2 yaşına kadar o sessi istedi çok zor du o ses olmadan uyumazdı ve kapattığın an uyanırdı yani demekki kaliteli bir uykusu yoktu. İkizlerime o hatayı yapmadım normal uyuttum hiç bir ses açmadan ev gürültüsüne alışarak. Uyku arkadaşları var doğduklarından beri kafası ayıcık alt kısmıda bez şeklinde onu yüzlerine kapatıp uyuyorlar onsuz uyumazlar. Bence en mantıklısı normal bir uyku arkadaşı sessiz