Kelebeekkkk Selam kızlar kalp atışını kaçıncı haftada duydunuzzz ? Ben 7+0 bugün haftaya perşembe gidecem doktora kese göründü ama bebek görünmedi daha içinde çok heyecanlı stresli bi bekleyiş dua edin bana umarım duyarız 🙏