Dün gece uykudan uyaniyordum karın bağırsak ağrısıyla lavabodan çıkamıyorum defalrca git gel yaptım. Vajinal muayane etmişlerdi önceden ondan mı bilmiyorum büyük bir rahatsızlık vardı. Bugün de devam ediyor sürekli bağırsak sesleri geliyor ama tam tersi bebek aşırı yukarda midemde resmen inme düşme yok. Makat gelişli zaten. Sizce neyden olabilir mide bulantısı da var aynı zamanda