balim35 Açıkçası hiç kimsenin doğum hikayelerini olumlu ya da olumsuz dinlemedim okumadım yaşayarak görmek istedim iyi ki de öyle yapmışım.
Hayatımda ilk defa ameliyat olacağım için ( sezeryan da ameliyat sonuçta ) aşırı heyecanlıydım korkum yoktu ama o ortamı ilk defa göreceğim için tedirgindim ki hiç öyle olmasına gerek yokmuş.
Dakika olarak hiç bilmiyorum ama çok kısa süre de oldu diyebilirim. Hastane çalışanlar aşırı ilgiliydi çok memnun kaldım 2 gece hastane de kaldım gece kat hemşiresi sürekli kontrol etti olması gerekenleri açık açık anlattı
Gönül rahatlığıyla hastaneyi tavsiye edebilirim