17 gün oldu doğum yapalı. Allah var çok sakin bir bebeğim var fakat sorunumuz şu ki bebeğim akşamları zor uyuyor, sürekli emmek istiyor, kıyamıyorum emziriyorum fakat öyle şiddetli kusuyor ki tüm emdikleri çıkıyo. Yazık yavrumun sesi bile çıkmıyo kustuğunda sessizce duruyo. Düşünsenize bu kadar yoğun kusmukta ansızın nefessiz kaldığını. Herkes emzik ver diyor ama bu kadar şiddetli kusarsa nasıl vereyim, boğulur. Bana gelince uykusuzluktan yemin ederim gözlerimi oyulmuş, sırf bebeğim konforlu emsin diye iki kat olup emzirmekten kambur kalan sırt ağrım ve yetmiyormuş gibi ağır gribim beni mahvetti. Allah aşkına yapan nasıl yapıyo, öneri tavsiye verin ne olur.
Ben neyi yanlış yapıyorum. Öyle üzerine titriyorum ki anlatamam herşeyin en iyisi en doğrusunu yapıcam diye tükendim en sonunda ağır hasta olucam