Ylmmzkbra34 Merhaba 37+0 haftadayım 1 cm açılmam var ve nst sancım çok çıktı ama haftasonu olduğu için doktorum yoktu nöbetçi doktor eve gönderdi napmam gerekiyor bilmiyorum ilk gebeliğim napmalıyım
Gulgulhan Ylmmzkbra34 panik yapmayın. Sancınız sıklaşana kadar bekleyin. Suyunuz gelirse beklemeden gidin mutlaka. Artık zamanını tamamlamış. Sağlıkla gelsin ins.
Sevdaltun Aynı haftadayiz pazartesi bende gidicem bebeğiniz oynuyormu belim filn çok ağrıyor benm bide yanlarm sizin nasl durumunuz
Gulgulhan Sevdaltun bende 37+4 üm. Birkaç gündür hareketleri azaldı. Daha doğrusu sadece dönüyor,kayıyor sanki. Ağrım,sancım pek olmuyor. Keşke olsada doğum yapsam 🤭
Hlmkse Ylmmzkbra34 benimde öyle akşam çatı muayenesi yapıldı nst yapıldı eve gidebilirsin denildi açılma az denildi az önce yoğun şekilde kahverengi akıntı geldi Nisan mi anlayamadım
Hlmkse Gulgulhan hemen gitmem gerekiyor mu ağrım çok hafif olduğu için okuduğum kadarıyla da evde bekleyin yazınca
Hlmkse Gulgulhan akşam çatı muayenesi sonrası kırmızı şekilde geldi sabah damla damlaydi daha sonra kahverengi yoğun bı sekilde geldi