KlncA benim kızım olcak her türlü model gider ama taşlı modeller basit geliyor açıkçası kanatlılarda artık heryerde yani çok sıktı nakış işi çok zarif geliyor gözüme kaç haftadır araştıryorum çok güzel sayfalar modeller var ama fiyatlar aşırı uçuk sadece tuluma 200 250 diyen vardı bu sayfa daha makul ve ne istersen yapıyor hele o keten yastıklar allahım senelerce kullanırım inşallah kızımın odasında. Size bi sayfa daha önereyim erkek çocukları için taç da sıkıntı yine yaptırdıpıö ve memnun kaldığım bi sayfa cicekli_tac_atolyesi bi bakın derim şahane şeyler var diğer sayfalara göre yine daha uygun ben kapı süsümü ve anne bebek tacımı 200e yaptırdım toplam. Erkek bebekler için de kral tacı tarzında bişiler yapıyolar çok hoş ☺️❤️