Yarenbyz53 Tsh hormonum yüksek ve 7 haftalık hamileyim doktorum dahiliyeye yönlendirdi ve ilaç kullanmaya başladım böyle durumu olan var mı
Nurr_22_22 Yarenbyz53 hamileliğim boyunca kullandım korkulacak bişey değil ama düzenli kontrollerini aksatma
Melekler12 Yarenbyz53 hamileyken bende çıktı canım ilaç kullandım hiç bişey olmaz kullanmazsan sıkıntı gebelikten sonra bende geçti
tugbadurmaz34 Yarenbyz53 ilacı aksatmadığın ve kontrole gittiğin sürece sıkıntı yok canım benim 1 aydır kullanıyorum şimdi dozunu yükseltti doktor 50 mg geçtim
minik_kurabiyeee Yarenbyz53 benimde ilk 3 ay tiroidim yüksekti ama ilaç kullanacak derecede değildi dahiliyeye yonlendirmisti doktorum ilk 3 ay bulantı kusmadan dolayı tiroidler de hasar görüyormuş o yüzden yükseliyormuş bulantı kusmam geçtikten sonra tirodim de normalde dönmüştü
Ruya17 Ben gebelikten öncede tiroid hapı kullanıyordum düzenli kontrole mutlaka git dahiliyeye hamilelikte en önemli hormonlardan biri
Gayekaragoz Hamilelik öncesinde vardı tiroit Tabiki hamilelikte de ortaya çıktı. Düzenli ilaç kullanımı ve takiple herhangi bir sorun olmuyor
Serendipity16 Yarenbyz53 benim 4.5 gibi bir şey çıkmıştı gebelik öncesi doktor hamilelik öncesi 2.5 altına düşmeli demişti ocaktan beri kullanıyordum hamileyim hala kullanıyorum hamilelikte yükseliyor biraz troid ilaç kullanmamıza rağmen düzenli için
ahsenka Yarenbyz53 ilk çocuğumda sizin gibi ilk başta çıkmıştı bir ay kullandım tekrar doktor kontrolü ile bıraktım ve normale dönmüştü değerim . Ama ilacı bırakınca sürekli kontrol ettirdim
Hsrt80 Korkma ben tiriyot amaliyeti oldum Köme alındı ilaç kullanıyorum düzenli 31.6 haftik hamileyim
e_blue_sky_a Yarenbyz53 levotiron 25mg kullanıyorum 2bucugun altında şuan 6.aydayim. 2bucugun altında olması bekleniyor
Halemsrl Yarenbyz53 Yarenbyz53 endokrinoloji‘ye gidiyorum bende her ay kan veriyorum degerlerime bakiyoruz 7aylik olduk.. her sabah hap kullaniyorum sende düzenli dikkat edersen Allahin izni ile hic birsey olmaz
Yarenbyz53 Bilgilendirmeniz için teşekkür ederim. Benim hamilelikten önce vardı ama 8 9 arasıydı şuan 11,90 mı ne sizin kaçtı hamilelikte değeriniz ve ilacın dozu kaç mg kadar arttı ?
Halemsrl Yarenbyz53 ben hamileyken ögrendim bende 9cikti endokrin doktoruna gittim onunla her ay takip ediyoruz suan 1‘e düsdü 65mg kullaniyorum ben ilaci