bana 14+2 de söyledi tam net gözüktü 14 haftadan önce kesinlikle öğrenilmez çok çok zor söylese bile kesin değişir ama kızlar ben hamile kaldığımı öğrendiğimde çin takvimine baktım erkekti diyodum hep erkeğim olcak diye şuan bebişim 3,5 aylık erkek çin takvimi kime baktıysam doğru çıktı orayada bakın