mavi2904 ya hap falan tabi doktor önerisi ile olacak şeyler ama bitkisel takviyeleri duymussunuzdur. Benim ilk hamilelik sürecim 1 senenin sonunda oldu, çünkü çok stresliydik eşimle ve doktor stresin %35 civarında etkisi olduğunu söylemişti. Sürekli takip yap, görev gibi biraz sıkmıştı da bizi. İlk olarak bu psikolojiden çıktık. Sonra, ebe bir kuzenim var maltepe üniversitesi hastanesi kadın doğum bölümünde, o esim ve bana bir vitamin takviyesi önerdi, pregnacare him&her. İkimiz de kullandık. Biraz kendimize yöneldik, kafa olarak rahatladık ve çok şükür ilk kutu bitmeden güzel haberi aldık.
2.hamileligim müthiş kolay oldu, planlama yaptık, sigorta yaptırdık, sonraki ay çift çizgi 😁 çünkü rahatlık, çünkü evet biliyoduk ki çocuğumuz oluyor.