Eyyy0 Ya kızlar 12 haftadan itibaren mide bulantım kusmam bitti 1 haftadır ne bulanıyor ne kusuyorum normalmi ki 13+1 oldum yok hala
gamzecgr Eyyy0 normal ilk trimester dan sonra belirtiler azalıyor ya da bitiyor zaten benimde 12.haftada kaybolmuştu
caqlates ben 16 haftalık oldum mide bulantı ilacım bitti diye dün içemedim gram birşey yiyemedim midem bulandı yeniden yazdırdım doktora ama deidklerine göre belirtiler gidiyormuş normal sendeki