gulcin46_ Kızlar ben 16 ekimde çatlatma iğnesi oldum 3 yumurtam gelişmişti 36 saat sonra ilişki dedi doktorum o gün ilişki olmadı eşimin işi çıktı ayın 19 unda oldu sizce şansım varmıdır tutmuş olabilirmi lütfen bilgilerinizi benimle paylaşın..🤲🏻🤲🏻
Happy-melek1997 gulcin46_ bende 13ünde oldum öğlen 2 de o gece ilişki oldu cumartesi olmadı pazar da sabah oldu olmadı sayılır bende bekliyorum bkdaalım ama sperm 72 saate kadar canlı kalıyornuş yumurta da 24 saat denk geldiyse illa ki olmuştur mesele denk gelmesi ben de Bi heyecanlanıyorum bide hiç ümidim yok gibi oluyorum değerlendiremedik çünkü düzgünce
gulcin46_ Happy-melek1997 evet ama biz de ilk günü değerlendiremedik siz yine aynı günde değerlendirmişsiniz 2 gün sonra oldu bizimki iğneden tutarmı bilmiyorum cidden
Happy-melek1997 gulcin46_ yumurta 36 saatte çalarsa 24 saate canlı kaldığını hesaplarsak bende aynı durumdayız ya tuttu ya tutmadı ben Bi başka doktora daha sordum instagram dan gebelik oluşumu diye olabilir dedi bekleyeceğiz artık sabırla🌼
gulcin46_ Happy-melek1997 valla artık olsun inşallah yoksa kafayı yicem psikolojim alt üst oldu cidden beklemek ve hiç bi sorun yokken tutmaması insanı yıpratıyor Allahım bi an önce bizede nasip etsin
Happy-melek1997 gulcin46_ amin inşallah aynen çok zor ben Bi ara baya kendimi toparladım psikolojik olarak 2 kere o dönem hamile kaldım bide memlekete gitmiştik hangi ara oldu nasıl kaldım eşimle 1 kaç kez yan yana geldik 2 kere üst üste kaldım bide ama şimdi adet olana kadar ilişki ilişki olacak neredeyse bıkıyor insan inşallah. Olur ya
gulcin46_ Happy-melek1997 peki sizin çocuğunuz varmı o hamileliğinizden yoksa düşük mü yaptınız? benimde ilk gebeliğim 9 haftada kalbi durdu o yüzden şimdi daha çok istiyorum
Happy-melek1997 gulcin46_ yok 2 kere kürtaj 1 kimyasal oldu kürtajla kese falan güzel oluşuyor beta yükseliyor ama ne zaman bebeği kalp atışı duymaya sıra gelince bebek nokta kadar oluşup kalıyordu kalp atışı falan duyamıyoruz kanda pıhtılaşma olduğu öğrenildi meğer ondanmış nasip olmadı olsaydı 8 9 aylık olacaktı